google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

LADY GAGA: OI ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΤΑ LGBT ΑΤΟΜΑ, Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ

Για τα άτομα που βρίσκονται δίπλα της, την ειδική σύνδεση με το κοινό και για την αγάπη της για τα άλογα μίλησε η Lady Gaga.

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του «Joanne», η Lady Gaga περιοδεύει και εν μέσω των συναυλιών φιλοξενείται στο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού «V Magazine». Μία από τις μεγαλύτερες οραματίστριες στη μουσική σήμερα μιλάει για τους συνεργάτες της για τις οικογενειακές καταβολές πίσω από το πέμπτο προσωπικό δίσκο της, ενώ δίνει μία γεύση και από την προσωπική ζωή μίας μουσικής θρύλου.
Η Lady Gaga αναφέρει για την ομάδα των συνεργατών της:
«Έχω αυτές τις υπέροχες γυναίκες στη ζωή μου. Με ξυπνούν καθημερινά και βεβαιώνουν ότι είμαι δυνατή, αισθάνομαι καλά και δυνατή. Και επίσης (υπάρχουν) οι ομοφυλόφιλοι άνδρες στη ζωή μου. Θα ήταν ψέματα αν έλεγα εκεί ότι δεν υπάρχουν στρέιτ άνδρες στην ομάδα μου, αλλά για μένα είναι οι γυναίκες και οι ομοφυλόφιλοι που μου δίνουν δύναμη.»
Για το τελευταίο άλμπουμ της «Joanne», η Lady Gaga σχολιάζει:
«Για μένα, το «Joanne», με τους απλούστερους όρους, είναι οι κλασικές ιστορίες της ζωής μας που μας βοηθούν να επιστρέψουμε σε αυτούς που είμαστε πραγματικά, ανεξάρτητα από το πόσο χανόμαστε. Μπορείς πάντα να πας πίσω σε μία απώλεια, στον πόνο μίας απώλειας ή σε έναν δύσκολο αγώνα στην οικογενειακή ζωή σου ή στην παιδική ηλικία σου.
Και όταν επιστρέψεις σε αυτό το μέρος, θα σε φέρει με κάποιον τρόπο εκεί πίσω που ήσουν στην αρχή. Και για εμένα, αυτό αυτό αφορούσε το γράψιμο του άλμπουμ.
Επειδή μετά το «Fame Monster» και τα επόμενα άλμπουμ αισθάνθηκα ότι υπήρχε ένα μέρος από εμένα που συνδεόταν σε ανθρώπινο επίπεδο με το κοινό και ένα μέρος μου που συνδέονταν σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, ένα (επίπεδο) που ήθελα να συνδεθώ μαζί τους, ένα είδος φανταστικού μαγικού επιπέδου. Και τώρα, θέλω περισσότερα από αυτή τη σύνδεση. »
Lady Gaga - V Magazine - 09-2017 - Hit Channel
Επιπλέον, η Lady Gaga μοιράζεται την αγάπη της για τα άλογα:
«Υποθέτω ότι, όταν μετακόμισα στην Καλιφόρνια, το φως του ήλιου ήταν πολύ καλό για μένα, ήμουν χαρούμενη.Η ηλιοφάνεια βοήθησε να κρατηθεί μία αισιοδοξία στη μουσική μου. Και καθώς ήμουν εκεί έξω, ανέπτυξα μία ειδική σύνδεση με τα άλογα. Ξεκίνησε όταν η δισκογραφική εταιρεία μου, μου έδωσε ένα άλογο για τα γενέθλιά μου: Ένα (θηλυκό) αραβικό άλογο που ονομαζόταν Arabella.
Δεν είχα κάνει ποτέ μάθημα ιππασίας. Κυριολεκτικά δεν ήξερα πώς να ιππεύσω ένα άλογο. Αλλά την άρπαξα από τη χαίτη και ανέβηκα στην πλάτη της. Είναι τόσο καλά εκπαιδευμένη που όταν έπεφτε από πάνω της, ερχόταν στο πλευρό μου για να με μαζέψει. Της πήρα ένα αγόρι, τον Trigger, επειδή δεν ήθελα να είναι μόνη.
Με αυτόν, πρέπει να ιππεύω με μια σέλα. Όταν τον ιππεύω, πάντα με κάνει να αισθάνομαι τόσο ισχυρή, επειδή είναι τόσο ισχυρός. Δεν υπάρχει πίεση. Πηγαίνω στο άλογο και ξεκινάω. Είναι ένα είδος μεταφοράς για όλους τους άνδρες με τους οποίους ήμουν μαζί.»
Lady Gaga - V Magazine - 09-2017 - Hit Channel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.