google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

O Νick Chamberlain είναι ο πρώτος gay επίσκοπος της Εκκλησίας της Αγγλίας

O επίσκοπος του Grantham, Nicholas Chamberlain έγινε ο πρώτος επίσκοπος της Αγγλικανικής Εκκλησίας που μιλάει δημόσια για την ομοφυλοφιλία και τη σχέση του, σε μία κίνηση που όπως σχολιάζει η Guardian, αναμένεται να συναντήσει την αποδοχή όσων υποστηρίζουν την ισότητα, αλλά και να εγείρει αντιδράσεις από συντηρητικούς κύκλους που φοβούνται πως η εκκλησία της Αγγλίας απομακρύνεται από τις παραδόσεις της.
 Ο Chamberlain αναγκάστηκε να μιλήσει δημόσια για τη σεξουαλική του ταυτότητα και τη μακροχρόνια σχέση του, την οποία δεν κρατούσε κρυφή, έπειτα από τις απειλές μίας κυριακάτικης εφημερίδας πως θα προβεί σε αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή. Κίνηση που γνώριζε εκ των προτέρων πως θα διχάσει την Εκκλησία που υπηρετεί. «Δεν ήταν δική μου απόφαση να το κάνω τόσο μεγάλο θέμα» δήλωσε ο Chamberlain σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στη Guardian. «Το περιβάλλον μου γνωρίζει ότι είμαι gay, όμως δεν είναι το πρώτο πράγμα που λέω σε όποιον γνωρίζω. Η σεξουαλικότητά μου είναι μέρος αυτού που είμαι, αλλά αυτό που θέλω είναι να επικεντρωθώ στη διακονία μου». Ο Chamberlain χειροτονήθηκε τον περασμένο Νοέμβριο και όλοι όσοι παραβρέθηκαν στην τελετή, συμπεριλαμβανομένου του Justin Welby, αρχιεπισκόπου του Καντέρμπερι, γνώριζαν πως είναι ομοφυλόφιλος.
 Ο επίσκοπος του Grantham τόνισε ακόμη στην εφημερίδα ότι σέβεται τους κανόνες της Αγγλικανικής Εκκλησίας, σύμφωνα με τους οποίους οι gay κληρικοί πρέπει να είναι άγαμοι. Σε δήλωσή του, ο αρχιεπίσκοπος του Καντέρμπερι, Justin Welby δήλωσε: «Είμαι και ήμουν ενήμερος για τη μακρόχρονη σχέση του επισκόπου Nick. H χειροτόνησή του ως επισκόπου του Grantham βασίστηκε στις ικανότητές του και στην πρόθεσή του να υπηρετήσει στην επισκοπή του Lincoln. Ζει με βάση τους κανόνες της Αγγλικανικής Εκκλησίας και η σεξουαλικότητά του δεν έχει καμία σχέση με τη δουλειά του».
 Με πληροφορίες από τη Guardian

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.