google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

23χρονος πιστεύει πως έγινε gay..λόγω ποδιού!

Σε μία απίστευτη καταγγελία προέβη ο Scott Purdy μετά τα όσα βιώνει το τελευταίο διάστημα... Ο 23χρονος Βρετανός λοιπόν υποστηρίζει οτι τα παυσίπονα που άρχισε να παίρνει μετά τον τραυματισμό του στο πόδι, είχαν ως αποτέλεσμα να αλλάξει η σεξουαλικότητά του και να γίνει gay... «Διαπίστωσα πως η επιθυμία μου για γυναίκες είχε χαθεί και έδινα μεγαλύτερη προσοχή στους άνδρες», είπε αρχικά, αναφερόμενος στο πως ένιωθε μετά την χρήση του Pregabalin ή του Lyrica. «Ποτέ μου δεν είχα ενδιαφερθεί για άνδρες. Όταν ξεκίνησα να παίρνω δεν ένιωθα κάποια έλξη για την κοπέλα που ήμουν μαζί έξι μήνες. Ήξερε οτι έπαιρνα το Pregabalin. Της είπα πως ένιωθα και με κατάλαβε», συμπλήρωσε. Το Pregabalin ή το Lyrica είναι χάπια που συνταγογραφούνται για την αντιμετώπιση της επιλυψίας, των πόνων που έχουν σχέση με τον εγκέφαλο και με την γενικευμένη διαταραχή άγχους.
Στις παρενέργειες, σύμφωνα με το δημοσίευμα της Metro περιλαμβάνεται και η απώλεια της γενετήσιας ορμής. Όπως είπε ο Scott Purdy: «Όταν ξεκίνησα να μην το παίρνω για μερικές εβδομάδες οι επιθυμία μου για τους άνδρες χάθηκε. Το άρχισα και πάλι όμως... Είμαι χαρούμενος. Θέλω να συνεχίσω να το παίρνω γιατί με κάνει να νιώθω ωραία για την σεξουαλικότητά μου. Με απελευθερώνει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.