google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

6 στρέιτ εξομολογούνται στη CITY τις εμπειρίες με άτομα του ίδιου φύλου

Συνήθως, λένε οι ειδικοί, η εξερεύνηση της σεξουαλικότητας ενός ατόμου βρίσκεται σε έξαρση την περίοδο της εφηβείας, όπου και προσπαθεί να ανακαλύψει τι είναι αυτό που τον ελκύει ερωτικά. Αρκετοί, βρίσκουν το θάρρος να δοκιμάσουν και να λύσουν τυχόν απορίες, πολλοί φοβούνται αυτό που θα ανακαλύψουν (ή ότι θα τους ανακαλύψουν) και μένουν στην ασφάλεια της κοινωνικής κανονικότητας.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν και κάποιοι που συνειδητά αφήνονται στον ερωτισμό που μπορεί να τους βγάλει άτομο του ίδιου φύλου, δοκιμάζοντας τόσο τα όριά τους όσο και τις προτιμήσεις τους, καταλήγοντας τελικά σε αυτό που τους ταιριάζει. Είναι απαραίτητα γκέι ένας άντρας που δοκίμασε κάτι ερωτικό με κάποιον άλλο άντρα; Είναι λεσβία μία γυναίκα που έκανε κάτι σεξουαλικό με μία άλλη γυναίκα;
Σε μία προσπάθεια να διαπιστώσουμε αν όλα αυτά τα στερεότυπα έχουν βάση και ισχύ, βρήκαμε straight άτομα τα οποία σε κάποια φάση της ζωής τους δοκίμασαν να κάνουν κάτι ερωτικό με άτομα του ίδιου φύλου και τους ζητήσαμε να μας μιλήσουν για την ιδιαίτερη αυτή εμπειρία τους.
Ήμουν στο τελευταίο έτος των σπουδών μου στην Αγγλία. Ένα βράδυ το κορίτσι που έμενε ακριβώς απέναντί μου στην εστία άρχισε να μου στέλνει περίεργα μηνύματα. Κάποια στιγμή μού είπε στα ίσα ότι την ελκύω. Πήγα στο διαμέρισμά της, πιο πολύ από περιέργεια. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις στιγμές που μοιραστήκαμε εκείνο το βράδυ. Αν και μετά από αυτό δεν έτυχε να ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο, σίγουρα δεν αποκλείεται να το επαναλάβω στο μέλλον.
Άρτεμις


Δεν μου είχε περάσει ποτέ από το μυαλό, τουλάχιστον όχι μετά την εφηβεία. Ήταν λίγο μετά τις σπουδές μου, όταν επέστρεψα Κύπρο και το πρώτο διάστημα αποφάσισα πως θέλω να χαλαρώσω και να κάνω κραιπάλες και ξενύχτια. Ένα βράδυ, λοιπόν, που είχαμε βγει για ποτό, καταλήξαμε μεθυσμένοι στο σπίτι ενός παιδιού που έμενε κοντά στην περιοχή, για να μην οδηγήσουμε. Ήμασταν 6 άτομα σε ένα μονάρι, άρα καταλαβαίνεις ότι κοιμηθήκαμε στρωματσάδα ο ένας πάνω στον άλλον. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, ο φίλος που κοιμόταν δίπλα μου άρχισε να με χαϊδεύει. Στην αρχή σκέφτηκα να αντιδράσω και να τον απομακρύνω, δεν ξέρω όμως γιατί, ίσως ήταν το ποτό, ίσως το ότι νύσταζα, αφέθηκα και τον άφησα να συνεχίσει, μέχρι που βρεθήκαμε να φιλιόμαστε. Δεν είπαμε κουβέντα, ούτε εκείνο το βράδυ, ούτε την επόμενη ημέρα, ούτε και ποτέ για το περιστατικό. Δεν ένιωσα κάτι διαφορετικό, ούτε και μου βγήκε η επιθυμία να δοκιμάσω ξανά με κάποιον άλλο άντρα.
Κωνσταντίνος

Νομίζω ότι έκανα αυτό που έκαναν σχεδόν όλοι, ενόσω ήταν φοιτητές. Ήταν σ’ ένα απ’ αυτά τα house parties, με άφθονο ποτό μουσική και διάφορα άλλα. Σε κάποια στιγμή της βραδιάς, δεν θυμάμαι και πολύ καλά πώς, βρέθηκα με άλλα 3 άτομα (γυναίκες, άντρες) σε ένα από τα κρεβάτια του διαμερίσματος. Εκεί η φάση ήταν καθαρά σεξουαλική και απλώς αυτό που έγινε είναι ότι την ίδια ώρα που φιλιόμουν με την κοπέλα, άλλαζα και φιλιόμουν με το αγόρι του group! Ποτέ δεν ένιωσα ερωτικά για κάποιον άλλον άντρα, ούτε πριν ούτε μετά το περιστατικό, αλλά μπορώ να πω ότι ήταν μια ωραία εμπειρία που αν τύχαινε θα το ξαναέκανα. Σίγουρα όμως δεν θα επέλεγα να πάω με κάποιον άντρα, τουλάχιστον ακόμα δεν ένιωσα αυτή την ανάγκη. Ποιος ξέρει αύριο;
Νίκος

Βασικά, πιστεύω ότι τα φύλα και η σεξουαλικότητα είναι κοινωνικά κατασκευάσματα. Αλλά, για να μιλήσω με όρους κοινωνικά αποδεκτούς και κατανοητούς, εγώ θεωρούμαι straight. Παρόλα αυτά, πάντα είχα την απορία να δω πώς είναι η αίσθηση αν βρεθώ ερωτικά με άλλη γυναίκα. Και το έκανα. Είχε ενδιαφέρον. Ήταν με μια φίλη, με την οποία είχαμε ξεκινήσει μια επαγγελματική συνεργασία και περνούσαμε αρκετές ώρες της ημέρας μαζί. Το πράγμα ήρθε από μόνο του και περάσαμε ένα όμορφο βράδυ, γεμάτο ερωτισμό και πάθος. Ήταν διαφορετικά, αλλά ωραία. Παρόλα αυτά δεν νιώθω να με ελκύουν οι γυναίκες ερωτικά, όπως οι άντρες. Αν τύχει όμως ξανά κάτι παρόμοιο, δεν νομίζω να αντισταθώ…
Άννα


Η δική μου εμπειρία δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε gay experience. Περισσότερο θα την χαρακτήριζα σαν bromance situation με τα σημερινά δεδομένα. Η πρώτη φορά ήταν στην εφηβεία, που ακόμη ψάχναμε τη σεξουαλικότητά μας και οι εποχές ήταν και πιο απονήρευτες. Σε μια από εκείνες τις αναζητήσεις μαζευτήκαμε με την παρέα μου να δούμε μαζί κάτι περιοδικά πορνό που είχαμε βρει και να εκτονωθούμε χειρωνακτικά. Δεν ξέρω πώς, αλλά μας ήρθε η ιδέα αντί να το κάνει ο καθένας μόνος του, να δώσει χείρα βοηθείας ο ένας στον άλλον για να νιώσουμε τη διαφορά. Η δεύτερη φορά ήταν στο στρατό, ένα βράδυ που ήμουν σκοπιά. Είχα έναν σειρά ο οποίος ήταν γκέι και του φαινόταν, άσχετα αν δεν το έλεγε ανοιχτά. Όπως και να έχει, εκείνο το βράδυ που ήμουν στην σκοπιά ήρθε και κάθισε μαζί μου, δήθεν να μου κάνει παρέα και κουβέντα στην κουβέντα μου είπε ανοιχτά, ότι θέλει να μου κάνει στοματικό. Το σκέφτηκα λίγα δευτερόλεπτα και έπειτα ξεκούμπωσα το παντελόνι. Δεν ήταν άσχημο, αλλά δεν ένιωσα όπως νιώθω όταν στην ίδια θέση βρίσκεται γυναίκα.
Γιάννης

Πάντα ήμουν περίεργη και πάντα ήθελα να δοκιμάζω καινούργια πράγματα γιατί τις απορίες μου ήθελα να τις λύνω. Μία από αυτές ήταν και η σεξουαλικότητά μου, αφού μεγάλωσα σαν αγοροκόριτσο και στο πίσω μέρος του μυαλού μου πάντα υπήρχε και αυτή η σκέψη ‘γιατί να μην δοκιμάσω και με γυναίκα; Ίσως έτσι ανακαλύψω τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό’. Το ‘συμβάν’ ήταν κανονισμένο με ένα κορίτσι που τότε κάναμε αρκετή παρέα. Είχε κι εκείνη τις ίδιες απορίες μαζί μου και σκεφτήκαμε να τις λύσουμε παρέα. Μετά από εκείνο το βράδυ, σκεφτόμουν για μέρες όλα όσα είχαν συμβεί και μέχρι σήμερα, αρκετά χρόνια μετά, επαναφέρω στη μνήμη μου εκείνη τη βραδιά. Το θέμα είναι ότι και οι δύο καταλάβαμε ότι είμαστε straight χωρίς αμφιβολία και μας λύθηκαν όλες οι απορίες. Παρόλα αυτά, αν μου δινόταν η ευκαιρία θα το έκανα ξανά, για λόγους διασκέδασης.
Μαρίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.