google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

Η μητέρα του διάσημου τραγουδιστή αποκάλυψε ότι είναι gay!

Σίγουρα ο Jay Z, όσο άνετος κι αν είναι, δεν περίμενε να ακούσει την μητέρα του να του λέει πως αγαπάει τις γυναίκες. Η Gloria Carter μίλησε στο D’USSE Podcast για την στιγμή που αποκάλυψε στον γιο της την αλήθεια για τον σεξουαλικό της προσανατολισμό. Κάτι για το οποίο μίλησε ο ίδιος μέσα από το τραγούδι του 4:44. 
«Εγώ και ο γιος μου μοιραζόμαστε πολλές πληροφορίες. Μια μέρα καθώς μιλούσαμε αποφάσισα να του πω πια είμαι. «Εκτός από μητέρα σου είμαι και άνθρωπος», του είπα κι εκείνος δάκρυσε επειδή θεώρησε ότι τόσα χρόνια καταπιεζόμουν. «Η ζωή μου δεν ήταν φρικτή, απλά ήταν διαφορετική», του εξήγησα και αυτό τον έκανε να γράψει το συγκεκριμένο τραγούδι. Δεν κρύβω ποια είμαι. Με κούρασε αυτό το μυστήριο. Ήρθε η ώρα να ζήσω την ζωή μου. Να είμαι ελεύθερη. Να είμαι χαρούμενη», είπε η Gloria Carter. Από τη μια χαιρόμαστε για την Gloria Carter που νιώθει πια ελεύθερη, αλλά γιατί βρε Jay Z έπρεπε να το κάνεις τραγούδι και να πουλήσεις την οικογενειακή σου ιστορία; Πηγή: marymary

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.