google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

ΜΟΥΖΟΥΡΑΚΗΣ: «Είμαι γκέι, η σχέση μου με τη Μαρία είναι στημένη»

Ο τραγουδιστής είπα αυτή την ατάκα χάριν αστεϊσμού όταν ρωτήθηκε για γάμο από το Γρηγόρη, προφανώς και με λίγη αγανάκτηση για όλα όσα γράφονται για τη σχέση του με τη Μαρία Σολωμού. «Δεν είμαι με τη Μαρία τη Σολωμού, η αλήθεια είναι ότι είναι μια στημένη σχέση, ότι είμαι gay και όλα τα υπόλοιπα είναι για τα περιοδικά». Ο τραγουδιστής πέραν αυτού μίλησε και για τη σχέση του με το γιο της Μαρίας, λέγοντας ότι δε θέλει να είναι ο πατριός του, αλλά ο φίλος της μαμάς. 
Επίσης, προσπαθεί να μην κάνει μαζί του πράγματα που κάνει ένας μπαμπάς και αφήνει τους γονείς του να έχουν το ρόλο που πρέπει χωρίς να παρεισφρύει στο δεσμό τους. «Δε θέλω να μπω σε μεγαλύτερο ρόλο, είμαι ο φίλος της μαμάς, ούτε πατριός ούτε τα σχετικά. Θα κάτσω να τον διαβάσω όμως» είπε ο Πάνος ενώ όταν ρωτήθηκε αν θα πήγαινε βόλτα μαζί του απάντησε ότι «ναι, δε θα είχα πρόβλημα, αλλά νομίζω ότι το χρειάζεται πιο πολύ από τη Μαρία και το Μάριο παρά από μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.