google.com, pub-4409140963597879, DIRECT, f08c47fec0942fa0

ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ

ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΑΤΚΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

ΣΤΗΝ διεκδίκηση των ΛΟΑΤΚΙ δικαιωμάτων με πρόταση που υπέβαλε και τελικά υπερψηφίστηκε ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Βουλης των εφήβων, ένας δραστήριος νέος που ήταν απο τις ελάχιστες φωνές στο κοινοβούλιο για την κοινότητα.
Ο αγώνας του Σπυρου δεν περνά απαρατήρητος υποβάλλοντας προτάσεις τόσο για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, το σχολικό περιβάλλον που βίωσε δραματική μεσα απο την ομοφοβία, αλλά με προτάσεις για την προστασία των νέων και την κοινωνική δικαιοσύνη. Ο νέος που αποτελεί ελπίδα για το μέλλον ειχε γράψει πρόσφατα για το θέμα με αφορμή τη παγκόσμια μερα κατα της ομοφοβίας στις 17/5 ότι "......Πρέπει όλοι μαζί να σταματήσουμε το μίσος και τις διακρίσεις εις βάρος των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων. Σήμερα επίσης θέλω δημόσια να αναφέρω ότι... ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ. Έχω σιχαθεί στις μέρες που ζούμε να υπάρχει φόβος και άγχος σε άτομα της ηλικίας μου και γενικά όλης της  ΛΟΑΤΚΙ+ νεολαίας να μην μπορούν να είναι ο εαυτός τους ή ακόμα να φοβούνται να εκφράσουν τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό/ταυτότητα φύλου επειδή υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι είναι ανώτεροι και "πιο ίσοι". Που πιστεύουν ότι με το μίσος και την βία που χρησιμοποιούν θα καταφέρουν κάτι. ΟΧΙ δεν θα καταφέρουν απολύτως τίποτα όσο υπάρχουν άτομα σαν τους φίλους μου, τους γνωστούς μου και την οικογένεια μου  που ήταν πάντα δίπλα μου και με υποστήριζαν (και τους ευχαριστώ πάρα πολύ από την πρώτη στιγμή που ήταν δίπλα μου) δεν θα καταφέρουν τίποτα αυτοί που προωθούν την ομοφοβία/αμφιφοβία/τρανσφοβία! ! 🌈❤💪"
Δείτε τις προτάσεις που τέθηκαν και ψηφίστηκαν στην Βουλή των Εφηβων που αποτελούν ένα ακόμα βήμα ώστε να υιοθετηθούν απο την πολιτεία. Αν οι πολιτικοί μας το τολμήσουν να ξέρουν ότι χωρίς τη νέα γενιά δεν υπάρχει ΕΛΛΑΔΑ. Τουλάχιστον ας δείξουν ότι ενδιαφέρονται...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

lgbtgreece news-ΝΕΑ, ΤΑΙΝΙΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΛΟΓΟΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ-LGBT GREECE BLOG Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Εικόνες θέματος από Bim. Από το Blogger.